Wycieczka do Kazimierza n/W. oraz Lublina

Data: 09-11-2003
W sobotę rano stwierdziliśmy, że trzeba coś zrobić z długim weekendem i udać sie gdzieś na spoczynek. Decyzja - jedziemy do Kazika. Jak zwykle w ciemno licząc na to ze nocleg zawsze się znajdzie. Odległość od Warszawy to ok 100km, więc pasuje jak ulał.
Autor galerii: Arbiter

Do Kazimierza dojechalismy w sobote okolo 16. Już na drodze było pełno aut. W Kazimierzu jednak był taki tłok, jak latem we Władysławowie. Na rynku było ... *

Nie moglismy znalezć żadnej kwatery. Nawet oddalone o kilometr miejscówki były tym razem zajęte. Około 20 miejsc sprawdziliśmy i wszędzie był komplet.Tutaj ...

Ostatecznie znalezlismy nocleg w Hotelu Dwa Księżyce. Mówi się trudno - cena 180 PLN / dobe za dwójkę. Ale niestety nie było innej alternatywy

Poszliśmy do centrum aby zjeść jakis obiadek. Z hotelu bylismy w sumie zadowoleni.

Ale co się okazuje - karczmarze wyostrzyli zęby na przybywających tu zasobnych często gości i wywindowali ceny. Podstawowe danie "obiad domowy" to ok 25 PLN.

Wszędzie zajęte kwatery i leasingowane pojazdy WB, WN, WY, WF itp. To fragment narracji, który nijak się ma do fotki.Ale co tu pisać

Ostatecznie zostaliśmy w knajpce na rynku, vis a vis studni. Zapchałem się tłustą golonką. Świnia nie była depilowana przed pieczeniem, ale smakowała cymes *

Uliczka tuż przed rynkiem głównym

Kościół w Kazimierzu

Gosia i ja *

Niedzielny spacer wdłuż wału. Tym razem bez roweru. Spacerujacych nie było aż tak wiele. Statki stały przycumowane i czekały na skucie lodem

Lekka mżawka owego dnia występowała *

A w niedziele odbywał się targ. Oprócz kilku fajnych straganów ze starociami czy rękodziełem były tez stragany niczym se stadionu

Gosia i ja *

Kiedy w południe ludzie wychodzą z kościoła... *

To jest miejscówka, którą polecam. tel. (81) 881 08 46. Ostatnim razem tam nocowaliśmy *

Wyjeżdżajac z Kazika wpadlismy na pomysł aby zajechać do Lublina. Tutaj na fotce blok przy ul. Spadochroniarzy 3. Tutaj mieszkał mój brejdak i często tam ... *

Gosia na deptaku w centrum Lublina *

Lublin zawsze miło wspominam. Studenckie miasteczko z niezliczoną ilością knajp i przyjemnym nastawieniem karczmarzy *

Murki - jakaÅ› nowa budowla. Pierwsze to widzÄ™ :) *

Gosiaczek w podziemiach. Lublin jest super miastem, aby wybrać się tam na łażenie po knajpach i żłopanie piwska. Kraków też polecam. Odradzam Warszawę. ... *

W większości lokali są zniżki dla studentów. Ale po co zniżki, skoro piwo kosztuje 3-5 PLN :) *

HWDP - Samochod o takiej rejestracji jezdzi w Kazimierzu n/W.. Ostatnio jak byłem tamże również widzialem tego Defendera, lecz byłem bez aparatu.
cHwała ... *

Tym razem musiałem to uwiecznić. Policja ogólnie jest ok. NIe podoba mi się jak głupki pisza po murach HWDP. *

Pieski ze Spadochroniarzy 3. Oraz moje nowe zwierzatka. *

Walizka od Bronka. Wewnatrz gazeta Kurier Lubelski z 14 VII 1969. Walizke uzytkuje od 5 lat. Jest super *